F.C. København er tilbage i træning til 26/27-sæsonen. Holdet har allerede haft flere træningssessioner på Number 10.
Hvad sker der i træningen?
F.C. København har fået forstærkning med spillere som Felix Beijmo, der er nyeste ansigt i truppen. Desuden er udlåntspillere som Dominik Sarapata og Hunor Németh tilbage og træner med holdet.
Hvem er med og hvem er ikke?
Tobias Breum-Harild er ikke med i træningen, da han er på vej til European Championship i Wales med det danske U19-landshold. Gabriel er heller ikke med, da han fortsat er i rehabilitering efter en skade.
Hvad kommer næste?
Holdet har fri torsdag og mandag, før de rejser til Østrig på tirsdag for en otte-dages træningslejr i Scheffau am Wilden Kaiser. Der kommer mere information om lørdagens træningskamp på Number 10 mod Mjällby AIF.
F.C. København Hub